Back home

Två från instagram & Mallorca ♥
 

Hej!
 
Hoppas att ni har det bra! Jag kom hem från Mallorca igår, därav den dåliga uppdateringen. Kände inte att jag ville lägga tiden på bloggande när jag var där faktiskt. Har haft det helt sjukt underbart, hahha <3 Det var jättevarmt och skönt och bra hotell osv. Att ebba var med gjorde ju saken ännu bättre!! :D Idag var det första dagen i skolan igen efter resan, det var riktigt bra faktiskt. :) fick min dator idag (!!!) också, var inte där när de andra fick den, blev glad att jag kunde få den så snabbt ändå. :) så min eftermiddag har spenderats framför den och en inlämningsuppgift från median. Gjorde den i photoshop vilket jag inte direkt kan, så det var lite klurigt men riktigt roligt faktiskt. :) Ska snart fika lite och fira min syster som fyller 10 år idag :)
◆Allmänt◆ | |
Upp