Sommarväder

Heej!
Idag har det, likt som igår, varit jättehärligt sommarväder!! :) älskar det verkligen, dock känns det nästan lite jobbigt kvavt ibland men så sant som det är sagt, man ska ju inte klaga! Men det stämmer faktiskt riktigt bra tycker jag. Iallafall, jag slutade skolan vid fyra idag och så stannade jag på torget en stund på vägen hem, kollade i affärer och provade lite inför skolavslutningen, dock hittade jag ingenting jag fastnade för. Imorgon slutar jag tidigt så då tänkte jag ta vägarna förbi igen och kollade i några affärer jag missade...Jaa, inget mer speciellt som har hänt det senaste, haha! Har hört att det ska bli underbart väder imorgon, så ska rota lite i garderoben för att hitta sommarkläderna, har inte framme allt än nämnligen! :P menmen, ha det så bra nu! 
 
Kram <3
◆Allmänt◆ | |
Upp