SOMMARLOV

Onsdagen var en riktigt känslosam dag för de flesta nior i min skola skulle jag nog säga. Slutet av skoldagen spenderades med att göra alla små saker vi ville innan vi lämnade skolan. Säga hejdå till lärare, gå igenom hela skolan en sista gång osv. På kvällen var det avslutning i kyrkan. Sång, spelande och tal. Vi samlades sedan ute, klassvis. Våra lärare fick presenter och vi fick betygen. Sedan var det dags att säga hejdå till alla. Det var jobbigt, verkligen. Man ville krama alla och inte behöva säga hejdå till någon egentligen. Men jag hoppas , verkligen verkligen att jag ser er snart igen, för en sån här bra klass slår allt. <3 

På kvällen , efter avslutningen, gick jag och några kompisar till saltholmen och satte oss i bergen och grillade. Det var väldigt mysigt och ett väldigt bra avslut på denna jobbiga men bra dag. <3 

Igår var det dags för min systers avslutning, var där och kollade lite och sedan åkte jag och åt lunch med henne, mamma o pappa. Senare bar det av till morfar under eftermiddagen.

Nu är det sommarlov och jag njuter fullt ut , jag hoppas att alla tar vara på sommaren nu! 

9J, jag kommer sakna er <3


Bilder från de senaste dagarna
Tre Goa tjejer i klassen som överraskade oss
Avslutning

Lunch igår // selfieeee
◆Allmänt◆ | |
Upp