En eftermiddag vid havet

Hej!

Har haft en väldigt bra helg! I fredags var jag hemma med min syster och tog det allmänt lugnt. Lite kvalitetstid :P På eftermiddagen åkte vi till pappa och sedan kom ebba! efter middagen åkte vi iväg och köpte glass och cyklade sedan ner till havet. Vi satt där ett tag innan vi cyklade hem igen.
På lördagen var det kalas för emma som fyllt 10 år. Ebba stannade kvar så det var mysigt :) på kvällen åt vi grillat och slappade mest.

Idag låg vi ute i solen en stund på gräsmattan och lyssnade på musik. Ebba åkte runt två och då åt vi lunch. Vid tre åkte jag med familjen till havet och badade. Faktiskt första badet för i år för mig... Väldigt sent för att vara jag faktiskt :P 
kom nyss hem och nu är jag så trött så sitter i sängen och ska kolla lite på en serie innan middagen! Hoppas er helg varit bra! Känns lite konstigt utan skola imorgon men otroligt skönt.

Kram



◆Allmänt◆ | |
Upp