Å herre vilken dag.

herregud vilken dag! Har egentligen inte hänt så mycket speciellt men har haft sååå mycket blandade känslor, från trött, pigg, glad, ledsen, förvånad, besviken, lycklig och ledsen igen. Men för det mesta glad vilket ju är toppen eftersom det är Fredaaag! Så skönt juu. Var inte med på gympan för en anledning så jag och Anna gick en promenad i regnet, skönt att prata ut. När vi kom tillbaks så slutade vi och då åkte jag hem och åt lite och packade ner lite saker innan pappa körde mig till mamma. Ikväll ska jag bara slappa, behövs efter denna jobbiga veckan. Men på något sätt har jag haft riktigt kul denna veckan, känner mig ovanligt glad och jag hoppas den känslan stannar kvar. Så ikväll blir det Let's Dance, gillar det programmet starkt, kanske för att jag själv dansat några av danserna ;) men men, ha en bra fredagskväll! kram
 
◆Allmänt◆ | |
Upp