Vad händer?!

webcam bild häromdagen när jag pluggade... :P
 
Hej!
Förlåt förlåt för den kassa uppdateringen, men jag har inte öppnat datorn sen i skolan i fredags...
Efter skolan i fredags hängde jag iallafall på frölunda torg med Erik en sväng, hittade inget speciellt så åkte hem efter ett tag. åkte till mamma och så kom mina kusiner hem till oss, eftersom att mamma var bortrest så sov de här. ;) Så vi hade film-mys och spelade spel, det var mysigt! ♥
Igår gjorde jag ingenting...Alltså verkligen ingenting haha! Såg på film och nördade pinterest haha, har börjat älska den appen ... :P Var även ute på en promenad. Idag har jag bara varit hemma, duschat och nu pluggar jag lite. Om ett tag ska jag iväg på lite släktkalas. Ha det så bra! <3 kram.
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Anonym:

Kan du visa bilder på din nya friss?💕

#2 - - Anonym:

Hej! Vad tycker du om gymnasiet och linjen du går? Trivs du bra? Är det mer plugg än nian? Börjar gymnasiet nästa år så skulle va kul att få veta lite :))

#3 - - Anonym:

Hej! Vad tycker du om gymnasiet och linjen du går? Trivs du bra? Är det mer plugg än nian? Börjar gymnasiet nästa år så skulle va kul att få veta lite :))

Upp