Känslan när man kommer på att...

...man slutar elva idag!! Kom på det i morse när jag var som tröttast och mest otaggad, haha! Det e gött de! :P
 

Men tja! Kul att ni är här idag och spanar in min (jätte...)interessanta blogg! Vad ska vi hitta på idag?
Eller vi, det vill säga jag eller ni, lite svårt att göra något tillsammans tyvärr..Har ni några skojiga tips på saker att blogga om till mig? Uppskattas! :D Okej, förlåt nu skriver jag jobbigt haha... Btw ska klippa mig nästa vecka (!!) , soo excited haha! Är så trött på mitt för långa och slitna hår nu, tycker att det är väldigt fint med långt hår men känner inte för det själv längre. Har det ändå alltid uppsatt (typ som på bilden..) ... Så det ska bli något kortare tänkte jag :P Ni får bild efteråt!
 
Nu ska jag plugga...Ha det så bra! KRAM
◆Allmänt◆ | |
Upp