Halloween igår.

Hej!
Bloggade ingenting igår ju, så här kommer en kortis :P Hängde med Ebba i stan en stund, sen åkte vi hem till mig och käkade och sedan hade vi det bara allmänt chill, haha! Hon åkte runt kl. 18 och sen var jag bara hemma.
Igår var det ju Halloween då också, jag har aldrig riktigt firat halloween ordentligt, så det var mest tilda & emma (syster och bonussyster) som klädde ut sig och sånt. ;) Satt hemma och kollade på Pretty Little Liars och skrämde upp mig själv istället. ;P (kan ju nämna att jag är sjuukt lättskrämd, skrämmer upp mig själv såå mycket, skräckfilm är alltså inte min grej riktigt, men ja, det var ju halloween ;)) Idag har jag varit iväg och kollat på vinterjacka, köpte dock ingen. Nu har jag bakat hallongrottor (som inte blev så fina, men säkert goda) och ska snart iväg och tända ljus på kyrkogården. <3 Hoppas er lördag varit bra! Kram<3
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Ebba:

Åå de va så kuul <3

Svar: jaa ! <333
Klara

Upp