tjo

tjaaa :D
har blivit så förvirrad av dagarna denna veckan, trott att det var helt andra dagar. Igår trodde jag att det var söndag och likaså när jag sminkade mig imorse så kom jag på att det inte var måndag..Alltsåå, vet inte vad som händer haha...Har i vilket fall tagit mig ut i skitvädret idag för att ta mig in till stan med min finaste Carro! ♥ mycket mysigt. ;) Fick med mig lite julklappar hem, men ska fixa mer en annan dag. När jag kom hem var jag trött, blöt och kall men ändå glad. Satte mig och pluggade i någon timma eller så innan jag bakade lussekatter med mamma och syster. Har sedan duschat och fixat ansiktsmask, även ätit tacos så min dag har väl varit bra helt enkelt! ;)) Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan plugga resten av kvällen, ha de braaao!! 
imon är det måndag, hur känner ni inför det?? jag känner ingen söndagsångest alls så det känns toppen, är rentutav ganska taggad! trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det..
kraam på er<3
◆Allmänt◆ | |
Upp