snart är det jul igen

Så sant...

Alltså, vad händer med min blogg? Det är som att min hjärna totalt raderat ut minnet av att jag har en blogg. Jag är inne på datorn men bloggar inte, det finns inte i mina tankar alls. Så jag antar att bloggande kanske inte är för mig längre....Åtminstone inte vardagsbloggning..tyvärr. Jag har ju faktiskt vardagsbloggat i 4 år nu, vilket är väldigt lång tid. Från att jag var 12 år, för att vara exakt.
Jag vill hellre göra en fotoblogg, lägga upp foton jag tagit, och ev. lite inspirationsbilder ochsånt ibland. Jag tror att det är det jag vill satsa på mer än en vardagsblogg. Detta kanske blir något jag startar upp efter årsskiftet, men skulle ni hänga med dit isåfall? Jag kommer självklart att ha kvar denna bloggen, men tror inte jag kommer skriva så mycket här längre, tyvärr.
 
Tack för att ni är kvar trots min dåliga (dåliga är inte ens tillräckligt) uppdatering. Kram på er. <3
 
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Anonym:

nejj!! snälla sluta inte blogga! :((((

Upp