Fredagar är för bra

Har insett hur svårt det kommer bli att blogga varje dag och hela tiden under nian, eller nu i början iallafall.
innan jag vant mig..har pluggat massor de senaste dagarna, men jag har ju sån sjukt dålig koncentrationsförmåga så efter typ en kvart så kollar jag mobilen & sånt...måste verkligen bli bättre på det! för då kan jag jobba i kanske en & 1/2-2 timmar och sedan göra vad jag vill som typ träna eller något! :) så ska bli bättre på det..:)
men idag är det fredag iallafall vilket känns toppen!<3
skulle till tandläkaren o dra ut en tand idag men när vi kom dit så skulle jag inte det för de strulade till det med tiden o massa skit så jag har gått och vart nervös i onödan. blev ganska sur....jaja men nu är jag hos mamma och ska bara ha en lugn o skön fredagskväll! får se vad som händer i helgen men jag måste plugga lite men såklart inte hela tiden, då ska jag försöka tänka på det jag sa, och så hinner jag göra mer roliga saker hahahahha :)
ha det! ;) puss
 
◆Allmänt◆ | |
Upp