Kväll

tjaaaaa :D
Sitter i mitt rum nu , höhö - intressant?? nooo , nooo ;)
ska snart dusca oxå, jaoo, inget mer speciellt för idag då! imon kommer det nog tyvärr inte bli så bra bloggning!
jag,mamma,tilda&vår kusin ska på koutsläpp ;) haha, låter lite konstigt kanske men många av er vet nog vad det är - ni vet när de släpper ut korna i hagen efter vintern o aah, de är typ glada..haha! helt sjukt tråkigt låter det men det blir säkert kul! :D o så är det tipspromenad osv.!
men om jag hinner så bloggar jag men jag tar faktiskt inte det i första hand imorgon, det är skönt att inte alltid göra det (inte för att jag alltid gör det då...) !
men hoppas ni haft en bra dag i det härliga vädret,!
massa kramar<3
/k ;)
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Isacs Mamma:

Tack snälla du ! Min kvälll var Luuuugn.



Hoppas du får en Fin och vårig 1:a maj <3

ska du hitta på något kul?:)



kram!

#2 - - Isacs Mamma:

Har du haft en fin 1:a Maj?

Kram!

Upp