Lång dag..

 
 
Hej!

Blev en ganska lång dag idag....Gick på promenad med Ebba och sedan gjorde vi pannkakor ;) Vi slappade på hennes rum, lyssnade på musik o flabbade mest åt allt möjligt hahah :P Åkte hem med pendeln runt 17 och när jag sitter på tåget ringer märta och frågar om jag vill fika så när jag kommer till centralstationen möter jag upp henne och fikar :)) mysigt! Åkte hem med vagnen runt åtta och nu är jag hemma i mitt rum. skulle uppdatera min mobil men något hände så var tvungen att återställa den...hade inte säkerhetskopierat så nu är allt utom kontakterna (de är kvar som tur är!!) borta...hade som tur är rensat bilderna nyss så hade typ 30 st ;) Men nu kommer väl min kväll bestå av att ladda ner alla appar jag vill ha ;) Nästan som en ny mobil haha! nu är den uppdaterad iallafall! Ha det så bra så hörs vi! kram<3
◆Allmänt◆ | |
Upp