Jag...

 
...är extremt lättskrämd!
...tycker om att fotografera
...överanalyserar allt lite föör mycket ibland...
...är blyg i början när jag träffar nya människor, men sedan brukar det släppa. :)
...har inte direkt någon årstid som jag "hatar" eller tycker mindre om...det är isåfall perioden med slask, men sommaren är ju perfekt, hösten är oftast mysig, vintern innehåller ju julen som jag älskar och på våren börjar det närma sig sommar :P där fick ni en detaljerad beskrivning, hehe...
...brukar få kommentarer om mitt skratt rätt så ofta, men tycker bara det är roligt :P
...är väldigt mörkrädd, åtminstone när det gäller att gå ute sent i mörkret själv, tillsammans med folk jag känner är det inga problem!
...tycker det är väldigt roligt att ha börjat gymnasiet :) ... hittils :P
...har ett sommarställe där jag har spenderat större delen av sommrarna sedan jag var en liten plutt. :)
...är väldigt kort, vilket jag får höra ibland, men börjar vänja mig vid det...
...tycker om att blogga, och har börjat få tillbaks lusten till det nu det senaste. men det skulle vara ännu roligare ifall ni skrev vad ni vill läsa om också. :) 
 

det var 10 saker om mig ;) hoppas det var intressant :P
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Anonym :

Du kan väl berätta om någon/några av dina kompisar?

#2 - - Katja:

alltså såna här inlägg är så jädra roliga och intressanta!:))

Upp