Helg ♥

 
 
Hej från en väldigt förkyld Klara! ;)
Det är äntligen helg! Så skönt! Hade en väldigt soft fredag igår :P Påväg till skolan fick jag ett meddelande om att mattelektionen (som var min första lektion...) var inställd... Inte så najs att behöva vänta en timma i skolan liksom...Men jag och två andra i min klass, som också hade hunnit hemifrån när meddelandet kom, fick ha engelskalektion med andra klassen istället och på så vis slippa vår andra lektion! Så skönt! Slutade alltså ca halv elva..:) Jag och Erik åkte hem till mig och gjorde pannkakor, hehe..Sedan åkte vi till stan igen och mötte upp Carro vid hennes skola, gick sedan till Condeco och fikade. :) Så mysigt ♥ Kom hem runt 6 och hade en slapp kväll, var så trött...Idag ska jag mest slappa på dagen och ikväll är det insparksfest för min skola! ;) Får se hur det blir, men ska dit med några iallafall :) Kram!
◆Allmänt◆ | |
Upp