Mot sitt slut

Hej allesammans :)
 
sommaren börjar gå mot sitt slut, eller ja, som det ser ut just nu när jag kollar ut så verkar den vara ganska...slut. (regn..) Men jag tror att det kommer komma flera fina kvällar kvar. Iallafall, i övermorgon börjar jag skolan, gymnasiet, herregud! :oooo det känns typ overkligt haha.. vet inte hur det kommer bli men hoppas det blir bra! eller ja, klart man hoppas det.. :)
 
Idag fyller min mamma år så jag stod för bakningen, så min förmiddag har spenderats i köket, mycket mysigt. I eftermiddag blir det lite släktkalas, så ska hjälpa till att förbereda lite till senare. Men nu ska jag se på en film medan det regnar och blåser full storm utanför.. :P Ha det så bra så hörs vi! Var beredda, på torsdag kommer jag väl inte kunna hålla mig för att skriva ut allt om dagen, haha! nej, ska nog kunna bärga mig...
 
kram♥
 
en av alla bilder jag tog med Erik igår.. :) Kommer fler!
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Anonym:

Vilken linje och gymnasium går du på? :)

#2 - - Anonym:

Vilken linje och gymnasium går du på? :)

#3 - - Jennisbeauty:

Sååå fin bild! :)

Det skulle vara jättekul om du vill vara med i min tävling om att vinna en personlig almanacka som du självklart får designa själv från personligalmanacka.se! :) Förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. Kramar! <3
http://jennisbeauty.blogg.se/2014/august/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#post-comments

Upp