Just forgot it...

 Har helt glömt av att blogga de 2 senaste dagarna, sorry!!
Igår efter skolan så träffade jag en kompis som jag inte träffat på 4 år. 4 år!!! fattar ni hur länge det är?!? Så mycket som har hunnit förändras sedan dess! jag var för tusan 12 då! :oo hahha 12 år, var liten jag var då, tyckte jag var så stor...Men det var jättemysigt iallafall och jag är så glad för att vi träffades igen!

Idag hade jag en jobbig idrottslektion på morgonen och sedan hade jag lite andra lektioner, men det var en hyfsat rolig skoldag ändå! :) Efter skolan träffade jag Frida, vi fikade på condeco vilket var väldigt mysigt. :) Dock var jag inte kvar i stan så länge sedan, vi träffades kanske i ca 2h behövde åka hem och plugga + att jag var jätteyr...det var lite läskigt faktiskt, kände mig alldeles darrig...Tror det var av kaffet för det kan bli så ibland av koffein för mig, men det var ändå obehagligt...! Nu känns det bättre och jag ska snart äta lite middag, tror det kan vara en anledning också, lite för lite energi..hahha har alltid mina aningar på varför jag har vissa känslor osv, känner mig själv och det är ju tur det! ;) Okej, nu babblar jag massor i onödan. Ska plugga lite nu och sedan slappa och försöka bli av med förkyldningen som verkar vara pågång...KRAM ♥
◆Allmänt◆ | |
Upp