Dreams...

Jag tror att vi alla har drömmar här i livet, olika stora, men alla har nog någon dröm.
 
Jag tycker att det är lite olika det där med drömmar och mål. En dröm om något behöver inte vara realistiskt, men ett mål därimot kan vara det. T.e.x ett mål om att komma in på det gymnasiet man vill, eller läsa något år utomlands. Jag har inte sådär jättemycket drömmar, men några "önskningar" finns det allt. Jag får ibland inspiration när jag kollar på såna där "BeforeIDie" bilder på WeHeartIt. Så här kommer några.
Learn how to drive - Får ju börja övningsköra nu när jag är 16 (vilket förövrigt känns sjukt konstigt...) och att kunna köra bil är något jag verkligen vill kunna så det är ju ett mål jag har.
Celebrate my 100th birhday - Skulle vara så coolt....Tänk ändå, 100 år...!
Go to Hawaii - I inlägget om drömresor skrev jag ju om Hawaii, att jag skulle vilja åka dit, så detta är väl mer än dröm än ett mål, men det skulle vara underbart.
 
Stop caring about what anyone thinks - Varför är det egentligen så viktigt för oss att veta vad andra tycker och tänker om oss? Det viktigaste är väl att vi själva mår bra och trivs i oss själva. Det viktiga är inte vad andra tycker och jag önskar att jag en dag (och alla andra såklart) börjar tänka mer på sig själva och inte bry sig om vad andra tycker!!
Visit an island paradise - Alla vackra bilder på paradis-öar, sååå fina, skulle vara så häftigt att uppleva det själv.
Fall in love with someone who loves me back - Detta är ju inget man kan bestämma att man ska göra, men det kan ju vara en dröm....;)♥
Live happily ever after - Att leva lyckligt är självklart.
Go to greece - Jag var i Grekland när jag var 10 år, men såg inte så mycket av det. Var mest på vårat hotell och solade och badade (självklart också härligt) , och gick runt i staden lite och kollade i butikerna, men det skulle vara så roligt att se mer av själva Grekland, eller vad man ska säga, för vad jag har sett på filmer och bilder så är det väldigt, väldigt fint.
 
Har ni någon dröm som ni verkligen, verkligen hoppas kommer hända??
 
kram
◆Listor◆ | |
#1 - - Agnes:

Sv-Tack så mycket Klara :)
Detta inlägget var också väldigt bra! <3

Upp