Dålig morgon - bra dag.

heej!
 
Min morgon idag var kaos...vaknade av alarmet, somnade om 20 minuter, fick typ panik eftersom jag vanligtvis har stressigt på fredagsmorgnar och det nu blev ännu värre...Lyckades fixa mig och äta frukost men kom iväg försent, på något sätt kom jag med bussen iallafall och hann i tid...haha inte så kul att veta, men jag kände verkligen att jag hade en dålig dag och jag hatar den känslan...hoppades inte att resten av dan skulle fortsätta i den riktningen, det var ju faktiskt fredag och jag ville göra bra ifrån mig på svenska provet, men sedär! det vände och skoldagen blev väldigt bra faktiskt :) Så om man bara vill så funkar det :D är nu hemma hos mamma och chillarrr, eller ja , jag kom precis hit ;)
 
Såå, ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt (läs; chillaaa, ville inte skriva det igen :P), är så trött efter denna veckan med 3 prov och massa annat..så ha nu en grym fredagskväll!!
kram<3
 
lite sommarbilder så här mitt i vintern ;)
◆Allmänt◆ | |
#1 - - leavanny.blogg.se:

Fina bilder!

#2 - - Ebba:

jätte fina bilder klara! kika gärna in på min nya blogg! :) http://nattstad.se/ebbahpersson

Upp