Jag...

gammal bild...
 
  • Har ett sååå växlande humör (humörsvängningar som vissa av mina kompisar säger...;)), kan gå upp och ner, läskigt typ haha!
  • längtar såå mycket till sommaren, känner på mig att denna sommaren kommer bli väldigt bra, oavsett vad som händer så ska jag försöka ta vara på den ordentligt! :D
  • Ser verkligen fram emot gymnasiet, ska bli så roligt att få göra något i skolan som jag tycker om och att få ”börja om” eller vad man säger...kommer fortfarande hålla kontakten med kompisarna i min klass nu såklart :)
  • älskar att få inspiration från t.ex tumblr, instagram, bloggar osv. Allt från kläder, inredning, recept, träning osv osv...
  • tycker det är jätteskönt med powerwalks, skulle kunna gå det oftare än jag gör om jag hann. Nu när det blir varmare är det ännu skönare + att det är ljust mycket längre så man kan gå ut senare utan att det är kolsvart ute.
  • är väldigt mörkrädd...inte när jag är med någon dock men när jag är själv...det hör lite till förra punkten, vill inte gå ut på pw själv när det är mörkt...Men sålänge jag snackar i telefon med någon funkar det alltid! ;)
◆Allmänt◆, ◆Listor◆ | |
Upp