Punkter

♦ Jag blir väldigt lätt nervös , det kan handla om vad som helst, ett prov, något jag ser fram emot (blir alltid så nervös då, haha), om jag ska till läkaren eller vad som helst! Inte alltid såklart som tur är xD
 
♦ Jag vill alltid veta allting. Om jag ska göra något med någon vill jag alltid veta tid exakt och så, vill inte att det ska vara oklart, haha, men det brukar oftast funka ändå... Dock så handlar det inte bara om tider, vill veta allt som inte angår mig också, hemlisar osv heheh...tror inte jag är ensam.
 
♦ Har jättesvårt att säga vilken årstid som är min favorit, tycker väldigt mycket om Sommaren, men även hösten med alla fina färger och allt, dock lite för mycket regn. Vintern är så mysig med julen och så fyller jag ju år vilket är ett + ;) När vintern är slut och man saknar värmen så är ju våren bra men jag gillar inte den lika mycket som sommaren iallafall. Som ni märker har jag svårt att bestämma mig ;)
 
♦ Jag älskar att fotografera och önskar att jag hade mer tid till det!
 
♦ Jag önskar att jag kunde sjunga, haha. Sjunger typ hela tiden när jag är ensam hemma, men kan ju inte påstå att det låter bra för det ;P Tycker det är jättehärligt iallafall och bryr mig inte så mycket egentligen om det låter bra eller inte...:)
 
Suddig ;P
 
Gillar ni såna här inlägg? Själv så älskar jag att läsa denna typen av inlägg haha! Så kul att läsa "saker man kanske inte visste om andra" ;) Jag har inget emot att skriva dem så säg vad ni tycker! :D
 
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Sofie:

Vilken fin blogg du har! :D

Upp