Sovaaa

godkväll!
Så skönt att provet är klart, det kändes rätt bra, så nu kan jag äntligen släppa det...
Efter skolan idag åkte jag och Erik till våran prao och hälsade på, jag fick en tröja av dom som tack för hjälpen osv, jättesnällt verkligen!♥ sedan hämtade mamma oss och senare åkte jag till pappa. Har "passat" emma och tilda hela kvällen, inte så jobbigt direkt, vi har käkat tacos, bakat kladdkakemuffins och kollat på idol. myspys :)
Så det har varit en mysig fredagseftermiddag/kväll idag!
Dock är jag jääättetrött nu verkligen! Så jag tror nog att jag ska sova strax faktiskt. Ska läsa i en bok först, Harry Potter, har inte läst i den på evigheter nu. är på sista boken så måste ta tag i det nu, älskar filmerna, och gillar böckerna med, men det har inte blivit av helt enkelt...!
Hoppas er fredag vart toppen! kram<3
sorry för rörigt inlägg ;)
 muffinssss..
◆Allmänt◆ | |
Upp