Det är ni som väljer...

Efter att ha gjort flera inlägg där jag frågat vad ni vill att jag ska skriva om i min blogg, men utan svar , så bestämmer jag mig för att istället fråga: " vad har jag i min blogg som ni gillar?
som ni tycker att jag ska fortsätta med, som är bra och ni vill ha mer av?" om det finns något...
sedan en annan fråga, "finns det något ni tycker jag kan sluta ha med i min blogg?
något helt onödvändigt, som helt enkelt är supertråkigt att läsa om?" JAG VET INTE. Det är ni som läser, ni vet! :)
så snälla kommentera. har absolut ingen inspiration just nu...skulle bli SÅ glad för några kommentarer så jag kommer igång igen. tack på förhand. 
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Katja:

Skulle tycka det var jättekul med kamerabilder, videos, "dagens frukost/mellanmål" o.s.v.. Men din blogg är supeeerbra!!
Kram

Svar: tack<3
Klaralinneeaa

#2 - - nicole hamilton:

Ett tips är att BARA inte blogga om vad du gör om dagarna, nu har jag inte läst din blogg så mycket men det jag läst är bara om din dag, variera lite med inläggen, visa någon kul video du sett, Skriv om något intressant du varit med om tidigare, ja lite såntdär..bara ett tips annars är din blogg fin & bra :)

Svar: tack!
Klaralinneeaa

Upp