Hemma igen!!

hej!
nu är jag hemma från lägret, förlåt för så dålig uppdatering, men har nästan inte haft någon täckning, och så har jag haft fullt upp!
men riktigt kul har det varit!
mycket skratt, och roliga grejer har vi gjort! :)
kom hem runt fyra idag , o nu har jag bara varit hemma, skönt, är jättetrött, hehe.
men jaao, vi har varit i kyrkan, gjort lekar, snackat, sett på film + gråtit till filmerna för en av dom va sjukt sorglig, OCH MASSA MER, jättekul va det iallafall! riktigt lyckat och jag ville verkligen inte åka hem :(
men jajaaa, hehe, det är kul att ha lärt känna alla i min grupp ännu bättre nu oxå! :D
ett + !:)
men skriv mer frågor i frågestunden, det är lite tomt där nu, svarar när jag fått mer frågor!
pussssss ;)
yeeeeah , tovigt hår osv :P
tog en del bilder på lägret, det kommer upp senare när jag fått över dom till datorn :)
◆Allmänt◆ | |
Upp