SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

har helt glömt bort frågestunden....
men här kommer svaren iaf, om ni nu kommer ihåg att ni frågade dom ;)
 
Glass/Godis?
vet faktiskt inte... Glass på sommaren iaf! :D
Sallad/Morötter?
Morötter :)
Justin Bieber/One Direction?
One Direction tror jag :)
Teve/Film?
Beror på
Katter/Hundar?
Men aah va svårt, de är så söta o goa båda två :)
 
Favoritfärg?
Svart/Blå/Rosa? typ...
 
Rosa/Grön?
rosa
Favoritdjur?
kanin tror jag (bara för att jag har en xD)
Brunetter/Blondiner?
asså det beror på vad man menar...men om man menar bara hårfärgen så gillar jag blondt (för att jag har det..), men asså inte dumma blondiner ;)
Favoritaffär?
Har ingen speciell, men jag gillar Gina, m.m har många olika ;)
Favoritmat?
Tacos ;)
 
Hur gör du för att få så fint och välvårdat hår? :)<3
först: tack! haha blev förvånad faktiskt för jag tycker att mitt hår alltid är så slitet och svårt att borsta ut...
men jag gör inget speciellt...använder balsam när jag duschar, eller spraybalsam efteråt, eller något som gör att det är lätt att borsta ut det, så inget speciellt alls! men tack så jättemycket <3
 
Vem är din förebild?
ingen speciell typ..
Tycker du om skolan?
asså inte själva skolan, men kompisarna är ju kul att träffa, men alla läxor och prov är ju inte direkt roliga...:/
Favoritgodis?
Choklad (om det räknas :))
 
Om du måste välja:
Handboll/Fotboll?
svårt...är så sjukt dålig på båda....eeehm, handboll tror jag....
Glass/Godis?
svarade där uppe
Dans/Bollsport?
Dans :)
 
hoppas ni orkade läsa allt, ha det så braaa <3
kram<3
 
◆Q/A◆ | |
#1 - - Annika:

Idag har min julkalender kickats igång, delta gärna i dagens lucka! :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/december/lucka-1-vinn-valfritt-kamerahalsband.html#comment

Upp