We all love fridays!

Heeeeej!
Har käkat mellanmål nu, och ska strax städa undan lite i mitt rum, packa väskan, städa kaninburen & så innan jag ska till mamma! dagen i skolan såg ut såhär:
först hade vi svenska-prov...
sedan hade vi typ en halvtimme på oss att fixa klart våra talk-shows som vi har gjort, så vi satt och klippte ihop och så! sedan kollade vi på allas, sedan så kollade vi på en film, sen hade vi bamba, sedan gympa! :) vi var ute, skööönt fast lite blåsigt! vi spelade basket, och så delade vi upp det så typ hälften spelade basket , och resten typ "fys" , och så turades vi om typ! :)
Sen skulle mamma iväg ngn stans nära där vi bor me pappa så hon körde hem mig :)
hoppas ni haft en bra dag<3
PUSS
föresten Let´s Dance börjar ju idag! Ska helt klart se på det! :)

KRAM


FAIL HAHA...
◆Allmänt◆ | |
#1 - - Lovisa & Izabella:

Nej vad fin du är! :D

#2 - - Jasmin - Halmstads största blogg.:

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare!

---> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/dagens-blogg-31-mars-2012.html#comment (direkt länk)

Läs gärna vad som ger dig extra chans att vinna!



Lycka till! :)

Upp