Urdålig Uppdatering...

Hej ni läsare som fortsätter läsa min blogg trots min usla uppdatering! <3
Jag har som sagt inte bloggat på typ en vecka...för det första har jag inte haft tid och sen så har jag inte haft internet, och sen så har jag inte velat sitta inne de dagar som det har vart sol!
men idag är det tråkväder så nu ska jag blogga :)
Min midsommar var braaa <3
Ni fick ju två tidsinställda då oxå! :)
Och så gjorde jag någon mobilblogg tror jag ;)
sen från Måndag till Tisdag sov jag & Elsa över hos Greta :)
det va niiice <3
Igår badade jag typ 4 ggr , sååå skönt<3
Hoppas ni har haft en superbra sommar änsålänge! den är ju verkligen inte slut än!<3
men ha det super så får ni nog mobilbloggar o så då & då, men ska försöka blogga!
juste! Idag så åker jag , Tilda , Mamma & Bosse till Skara Sommarland! :)
Pappa kör mig o tilda till önnered med båten i eftermiddag så hämtar mamma oss där!
så kommer vi hem igen på Söndag kväll!
hoppas ni får en bra helg!
<3
KRAM!
◆Allmänt◆ | |
Upp